trolliz.blogg.se

Ett tag sen 😘

Publicerad 2017-04-30 21:44:53 i AllmÀnt

HallÄ

Det va nu ett tag sen jag skrev hĂ€r. Har haft fullt upp om jag sĂ€ger sĂ„. Varit sjukdomar hĂ€r som avlöst varandra kĂ€nns det som. 
Först innan pĂ„sk hade vi svinkoppor, feber och svullna körtlar. Sen blev det nĂ„gra dagar pĂ„ dagis sen kom pĂ„sken och lagomt nĂ€r den va slut va det dags igen med springmask för lille man. đŸ˜±đŸ˜± och med det innebĂ€r det stĂ€da 2gĂ„nger om dagen i hela huset byta sĂ€ngklĂ€der varje dag och dusch morgon och kvĂ€ll. Plus att jag Ă€ven hade min jobb natt vecka. 
SĂ„ inte sĂ„ lĂ€tt och hinna sova om dagarna eftersom lille man inte kunde vara pĂ„ dagis. 
SĂ„ den veckan va nog den vĂ€rsta jag varit med om tror jag trött va nog bara förnamnet dĂ„. Va sĂ„ snurrig och slut att jag inte visste va jag höll pĂ„ med. Glömde saker. Hörde inte va folk sa, men men vi rode oss igenom detta. 

Efter att tagit igen lite sömn och fĂ„tt komma till gymet sĂ„ va allt ordning stĂ€llt😀 
Fick tanka massa energi igen sĂ„ sjukt skönt sĂ„ mycket endorfiner 😍 

IkvĂ€ll har vi haft nĂ„gra vĂ€nner pĂ„ besök pĂ„ middag och barnen har lekt. SĂ„ otroligt mysigt en lugn och stĂ€dad kvĂ€ll. Tills kelian tappade/kastade ett glas och skar sig pĂ„ ringfingret pĂ„ finger toppen. Men tillslut fick vi det att sluta blöda och han somnade som en stock. SjĂ€lv har man Ă€ven bĂ€ddat mer sig i sĂ€ngen och kollar nĂ„gra avsnitt av SOA innan det blir att sova 😀

Har nu varit ledig nĂ„gra dagar men imorgon börjar allvaret igen. 
Imorgon blir den en vĂ€nda till gymet ska bli sjukt skönt 😀😀 

Har Àven börjat se en grym skillnad pÄ min kropp och det kÀnns sjukt hÀrligt men bara och kriga vidare men
Snart i mĂ„l 😀 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-30 21:52:35

va duktig du Ă€r. Va har du kört för mat och trĂ€ning? Jag har typ kört fast 😐 kram Emelie

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-30 21:52:35

va duktig du Ă€r. Va har du kört för mat och trĂ€ning? Jag har typ kört fast 😐 kram Emelie

Svar: Tack 😀 jag har kört vv och sen tagit bort godis mjukt bröd och försöker hĂ„lla ner snabba kolhydrater 😀 trĂ€ningen blir promenader och sen löpbandet pĂ„ gymet springer och gĂ„r sen cirkeltrĂ€ning 😀 har gĂ„tt ner ca 17kg. Men har lite kvar och önskar det Kunde ta mer pĂ„ benen🙈 haha
Michaela Igelström

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela