trolliz.blogg.se

Då är sambons semester slut och min börjar snart👌

Publicerad 2017-07-31 00:43:08 i Allmänt

Då har 2 hela veckor gått för M och hans semester är slut. Så himla tråkigt det har varit skönt och haft han hemma. Vilken skillnad i vardagen med allt.men dom gick otroligt fort 😞 hade gärna haft han hemma några veckor till. Men men det är bättre än inget. Och vi får vår lång semester i december tillsammans vilket ska bli riktigt skönt. 

Själv har jag 3 natt pass kvar sen kliver jag på min semester ska bli riktigt skönt å så välbehövligt. 
Bara hoppas värmen kommer då så man jan vara ute å slappa i solen och bara njuta. 
Grodan får verkligen riktigt lång ledigt från sitt dagis nu. Räknade att han blir ledig totalt i 9v, ska bli spännande och se hur det blir när han ska tillbaka och vi kommer in mer i vardagen igen. 
Men det går nog bra hoppas vi😊 
Till veckan blir det lite grejer  jag ska till frisören och fixa barret sen på onsdag ska ja träffa en gammal kompis från högstadiet och hennes barn så då blir det nog Leos lekland. Det ska ju ändå va dåligt väder sen blir det nog att stanna och sova kvar hos mamma/mormor till torsdag 😀
Sen blir det hem fixa lite packa lite inför parken zoo. Blir nog att åka på torsdagen övernatt nånstans sen ta parken på fredag sen glida hem efter det .😊 
Sen på lördag blir det nog att köra lite räkfrossa med vänner mums det ser jag fram imot. Känns som den hör veckan kommer gå jävligt fort 🙈 haha 

Min viktresa fortsätter riktigt bra och totalt har jag nu gått ner 21kg sen sep 💪👊 men totalt är det 31kg hade gott ner 10kg själv innan jag började denna resa. 
Känner mig så otroligt stolt och nöjd över mig sjäkv och mina framgångar. Visst det har varit tufft i bland och känts tungt många gånger men då har det räckt att gå tillbaka och titta på bilden som verkligen fick mig att börja kör stenhårt och då blir det lite lättare att fortsätta.
Har inte blivit så mycket gym dom här 2v har varit så otroligt trött och inte haft ork att ta mig dit. 
Men ist har det blivit många långa  promenader så grymt skönt att ta sig ut😊 

Xoxo

Min vikt förvandling 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela