trolliz.blogg.se

Ännu en arbetsvecka

Publicerad 2017-06-28 00:32:57 i Allmänt

Då har man kört igång med ännu en natt arbetsvecka. Och den här veckan är vi och sover hos min mamma.hon hjälper mig med kelian när är jag jobbar natt. Så otroligt glad för alla vi har runt oss som hjälper oss när vi jobbar. Och kelians farmor som oxå ställer upp och är hemma hos oss när jag jobbar natt. Så kelian kan gå på dagis i veckorna . 


Idag har vi haft en lite shopping dag med mamma gammelmormor morbror Adam och morbror Daniel. Hittade riktigt fina kläder och sol glajor 👌 
Sen käkade vi även på matpalatsen innan vi kunde titta mera i affärerna. Måste ju ha energi för att orka gå å titta på allt 😂 haha

Sen blev det hen till mamma igen och tog kaffe och började planera middagen.
Helt enkelt en riktigt bra dag 😊 

Sen till min vikt resa det går riktigt bra och allt känns så otroligt skönt och en enorm lättnad att bli av med Alla dom där extra kilorna. Totalt har jag tappat 19,7kg än så länge så stolt över mig själv. Men har lite svårt å se resultatet själv på kroppen men märker det på kläderna storlekarna blir mindre å mindre 😀 och orken blir mer. Nu får ja ett kryp i kroppen när ja inte kommer iväg till gymmet och längtar å saknar det när ja inte kommer iväg. Det har blivit lite av min egen frizon ✌️

Mina nya glajor👊
Gud känner knappt igen mig själv 😱
En bild som påminner om vad jag kämpar till. Hur jag inte vill se ut igen 👊

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-06-28 08:24:06

Du är svin duktig!! Hejja 👍 hur äter du och vad äter du ? Måste ha tips å pepp jag står still.. dock har jag gått ner det mesta men fortfarande put på magen... mvh Emelie

Svar: Hallå det dör med magen kan bero på att magmusklerna inte är ihop än efter graviditet och kejsarsnitt. Jag håller på och kämpar med mina och få bukt på dom. Annars så är det mycket löpning på bandet på gymet och magövningar 😊 ang maten så äter jag typ allt men inte jämt och inte i stora portioner sen viktigt å få in mellan mål så på en dag 3 mat mål och 3 mellan mål som kan vara allt ifrån frukt till kvarg till bars 😊 kram
Michaela Igelström

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela