trolliz.blogg.se

Påsk helg

Publicerad 2017-04-13 13:15:51 i Allmänt

Hallå
Idag är det skärtorsdag och påsk helgen börjar. Idag blir det inte så mycket som händer. Jag och kelian ska ut och plocka lite påskris om en liten stund och sätta i lite fjädrar så vi kan locka hit påskharen som kanske har gömt ett påskägg imorgon 😀 en förväntansfull son som bara längtar tills han får gå på påsk jakt 😀 

Imorgon blir det att handla lite inför lördagen och våran påskbrunch med min familj som kommer hit och äter lite 😀 sen blir det vidare till svärmor på påskmiddag. Efter det blir det en lugn och skön helg. Med träning och promenader och bara vara. Skönt som tusan och slippa stressa runt. 

Igår var det även vägning och det gick jätte bra trots kalas firandet ihelgen😀 totalt har det nu rasat av 16 kg så jävla skönt. Men önska att hjärna och kunde uppfatta det att man faktiskt tappat så mycket och se det. Men själv ser jag bara den bilden jag hade innan jag startade 🙈🙈 det tar väl ett lite tag antar jag men sakta men säkert kommer väl det oxå😊 man får väl bara ge det lite tid bara så hjärna hinner uppfatta vad kroppen faktiskt göra och hur den ändras 👌 

Nu blir det att röja av lite 
Hej hopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela