trolliz.blogg.se

Vet inte vad som händer eller varför vi kommit hit nu...

Publicerad 2017-06-17 23:12:03 i Allmänt

Vet inte vad som händer igentligen men tror att mycket gammalt har hunnit ikapp mig och all den besvikelse jag kände då men bara gömde undan det. Och det jag känner nu och det mönster vi lever i nu börjar spegla i den relationen jag levde i förut. Och det är nåt som skrämmer mig hur han gjorde och hur jag kände å mådde. Av att han inte såg mig eller hörde mig. Satte mig åt sidan gjorde sitt . Vill inte hemma där . Men vet inte är vi på g dit. 


Känner mig så kluven av att inte bli sedd av dej. Jag kanske kräver för mycket uppmärksamhet eller har för stort uppmärksamhets behov vad vet jag. Men just nu så känns det som jag inte får nåt. 
Jag började en otroligt stor resa för mig förra året jag bestämde mig för att ta tag i min kropp och få den kropp jag hade när vi träffades första gången. Har kämpat som en gris å få tiden att gå ihop till att träna och hinna med mina övningar i veckorna när du inte är hemma för att jag vill nå mitt mål. Jag vill va den du valde när vi började ses. Men på min vägs gång så har du inte gett mig den bekräftelse som jag trodde jag skulle få. Visst du har sagt att jag varit duktig och att jag blivit snygg. Men det där lilla extra har aldrig blivit sagt eller gjort som vi hade i börjar. Vet att efter 6 år så en relation inte bara röda rosor å gröna ängar. Men jag saknar bekräftelse och uppmärksamhet av att bli sedd så mycket. Duger jag inte som jag är nu vad ska jag ändra på för att du ska få upp ögonen igen för mig? Vad ska jag göra? Det är lite av vad som snurrar i mitt huvud. 
Trodde inte att det skulle va så här svårt och hårt på vägens gång men nu har vi nog det en jävligt knölig väg framför oss och många backar upp. Bara hoppas att när vi kommer upp till toppen att det planar ut och vi har blivit starka att att Gå den vägen och kan gå tillsammans på den plana vägen fram. 

Vet att det kan vara lite rörigt och snurrigt och läsa mina inlägg just nu men mitt känslomässiga kaos är verkligen upp och ner å ut å in just nu jag hoppas att det kommer lägga sig och att även jag ska bli mer den person jag va innan vi träffades få tillbaka mitt jag. Den hel galna tokiga spralliga tjej igen. 
Behöver nog göra lite mer spontana saker igen och skratta å ha kul det behöver jag verkligen nu ❤  
Ska avsluta detta inlägg nu innan jag rör ihop allt och gör det rörigt ännu mera. 
Ha en bra kväll ❤ 
Nu ska ja fortsätta jobba vidare... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela