trolliz.blogg.se

Påskhelgen är över 🙏

Publicerad 2017-04-17 17:43:42 i Allmänt

Då är påskhelgen över grymt skönt faktiskt. Ska bli skönt och komma tillbaka till rutiner och husmanskost igen och matrutiner. 

Haft en bra helg med god mat och trevliga människor😀 
Först blev det påsk brunch/ lunch hemma hos oss med min familj super mysigt. Sen fick kelian följa med hem till mormor och sova över där. För vi var bort bjudan på fest. 
Efter att min familj åkt hem gled vi vidare hem till jajas familj för påsk middag med hans familj även där god mat. Va så mätt så att jag typ hade maten i halsen haha skratt 😝
Sen blev det vidare mot festen ett par vänner hade. Jag körde så jaja han drack för oss båda haha. Jag valde att inte dricka eftersom jag håller på med min viktresa så kändes det inte värt det. Men jag hade liks roligt än då. Man kan faktiskt ha roligt fast man inte dricker. Man kan dansa och allt det där 😀😀 en super trevlig fest va det med många trevliga människor 😀👍 

Resten av helgen blev det chill och bara tagit de lungt med lite träning och promenader . 

Idag tog vi en riktigt lång och skön promenad med vagnen och tittade till fåren kelian tyckte det va super mysigt å precis när vi är där föder ett får en söt liten bäbis 😊 
Nu är man tillbaka på jobbet. Jobbar EM/natt 
Hej hopp och ha en skön kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela