trolliz.blogg.se

En sjukt grym helg ❤

Publicerad 2017-06-12 20:44:22 i Allmänt

Den här helgen har varit så jävla underbar på alla sätt och vis. 

På fredag blev det bara lite träning och mys hemma med familjen. 
Så skönt och så längesen vi bara va och myset runt❤ 
Sen på lördagen körde jag kelian till mamma som va barnvakt till honom så vi kunde gå på min underbara väns bröllop ❤

Och det är så sjukt svårt och få ner ord på hur jävla vackert och fint å så mycket kärlek i luften. Så mycket glädje. Dom gjorde den dagen kvällen natten helt magiskt❤ man såg verkligen hur mycket kärlek det fanns mellan dom och hur dom bara lyste upp i varandras närvaron. Jag är så tacksam att jag fick vara med och fira den dagen med dom. Den dagen kommer jag leva länge på❤ 
På natten tog vi in på hotell så sjukt skönt och bara gå ner å äta go frulle. Man va ju typ fortfarande full. Kan säga att jag va inte så stöddig den dagen. 
Idag har jag börjat bli mig själv igen Haha men så sjukt kul hade jag å värt den där huvudvärken från helvetet 🙈 haha  

Min fina vän ❤
Nu är dom Man och Fru ❤
Så himla vackra tillsammans 💋
Brudtänorna ❤
Vackraste paret ❤
Jossan min älskade vän med sin Man Robin
Jag och vackra Johanna 💋
Min skit snygga klänning älskar den 👌
Underbara Sofie vilken tjej 😊
Sofie med sin pojkvän Johan så fina tillsammans ❤
Brudparet och deras dans😘
Vackra fantastiska Carro sån vacker brud❤
Meny för kvällen 👌
Brudparet skär upp tårtan vilken fantastisk tårta så god😋😋
Jag och min älskling under kvällen 😜 bara tok🙈
🥂🥂
Vackra ❤
Im in Love 😍😍
Paket öppning 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela