trolliz.blogg.se

Fullt ös 😊

Publicerad 2017-08-01 00:07:35 i Allmänt

Halloj 

Åter måndag och tillbaka till att bara vara jag och kelian igen. Imorse när jag gick av kröp jag ner brevid min underbara lilla prins och somnade brevid honom. Så himla mysigt vi vaknade kl 11,30 båda två tror lille man va trött 😂 
Men inte mamma imot så vi körde frukost/ brunch efter brunchen så drog vi till lekparken och mötte upp En vän med barn så dom fick leka lite. Sen blev det in på Ica å handla lite lunch som blev lite senare än vanligt 😂 men va gör det. 
Efter det drog vi hem till dom och lekte vidare. Och sen helt plötsligt öppnade sig himlen å det öste ner regn tur att vi inte hade hunnit traskat hem. Så vi väntade ut regnet innan vi traskade vidare hem😊 
Då blev det bad för lille man och sen myste vi ner i soffan med kvällsmat och filmen vaiana som blivit en riktigt succés hem. Sitter som ett litet ljus å tittar.
Sen blev det natti natt för hjärtat och jag drog igång med mina övningar. Innan jag drog iväg för natt jobb😀 
Nu är det inte många pass kvar tills jag kliver på semester som jag längtar 😊 
Ge mig värme 🙏🙏

Vackraste diamanten jag skapat ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela