trolliz.blogg.se

Semester ✌️✌️✌️✌️✌️

Publicerad 2017-08-02 21:07:34 i Allmänt

Idag kan ja oxå äntligen säga att jag har semester. Men en annan kliver ju på sin när typ andra är åter på jobbet igen 😬😬🙈 

Haha 
Igår va jag till frisören äntligen som ja längtat blir alltid så jävla nöjd när jag kliver där ifrån. Min frisör är grym hon vet precis vad jag menar och hur jag vill ha det😀 
Hur ska ja klara mig när hon går på mamma ledigt har redan bokat en tid i oktober innan hon går hem för att fixa barret. Och då blir det en förändring igen 🙈🙈 till lite hel galen färg 😛 men det kommer blir snyggt och hon är grym. Annars skulle ja inte våga göra det. 


Idag drog ja å kelian till Borlänge och träffade en gammal klass kompis som jag inte sett på flera år. Så vi tig barnen till Leos busland så dom fick röja av sig lite. Det va riktigt kul. Så det får verkligen bli flera gånger. 

Efter det drog vi upp till skräddarbacken en sväng och träffade en annan kompis och hennes barn. Sen åkte vi till mamma/mormor kelian blev så himla glad över att träffa mormor❤ nu sover grodan sen en stund tillbaka och ja å mamma kollar film😊 
Tjilivippen 😘 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-10-12 08:32:22

❤️

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela