trolliz.blogg.se

Helg imorgon och natt jobb

Publicerad 2017-07-14 01:14:26 i Allmänt

Hallå där

Den här veckan har min mamma varit hos oss och hjälpt mig att passa kidsen medans jag har jobbat natt,otroligt mysigt har det varit å haft dom hos oss. Kelian har myst som bara den med mormor och busat å lekt. ❤ 
Hann även med en lång promenad på 1mil och bad  i prästa dok va vädret inte det bästa lite kallt men det blev en lite stund iaf och sen lite ank matning 😊 
Även blivit lite träning så skönt å va tillbaka igen och träna älskar verkligen gymet och nu har ja börjat kört in lite mer styrka i passen sjukt kul och givande 😊 och ännu roligare är att ja träffat en tjej där som jag börjat träna med. Super trevlig och träning funkar kanon ihop👍 

Till helgen blir det att hänga på stranden och bara mysa 😊 

Vägen gick jätte bra -0,6 så totalt är det nu 20,1kg som försvunnit från min kropp och det är en sån sjukt härligt känsla men fortfarande svårt å se det ser den gammal jag än eller mer den gammal kroppen i spegeln och det är nåt jag måste jobba på för att se den verkliga bilden som jag verkligen är nu. Har några kilon kvar tills det är dags att börja jobba med en stabilitet i vikt hållningen men har ingen bråttom har väl ca 4-5kg kvar ca så en dag i taget 💪 
 Hej hopp

kelian och mormor ❤
Min älskade son😘
Ank matning😀
Tänk positiva tankar och se och älska dej själv för den du är och den Du blir❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela