trolliz.blogg.se

Herregud nu är det många månader sen sist 🙈

Publicerad 2017-10-11 22:41:15 i Allmänt

Ja vart ska ja börja mycket har hänt under sommaren. Många bra saker och mål har uppnåtts och drömmar har förverkligats. 


I somras tog jag inte ut nån speciellt lång semester utan sparade den till vintern då vi dra iväg till Thailand i 1 månad ska bli så jävla skönt och komma iväg och lämna vardagen ett tag och bara vara. Njuta bad äta gott och sola 😊

Viktnedgång går kanon bra och även träningen med allt flyter på som en räls och jag bara älskar det. Att se kroppen förvandlas och minska men även bli starkare är en sån sjukt härlig känsla 😊 sen veta att man slitit hårt. Men ändå fast det har gått tungt så har jag bara kämpat på ändå. 
Fast det nu går sjukt trögt dom sista kilorna så tänker ja inte ge upp eller lägga av. Utan nu blir det en betydlig högre växel och bara kör hårt 👊 när man kollar tillbaka på bilder kommer ja nog aldrig att fatt det själv hur långt ja kommit på resa och hur jävla bra jag mår nu. 

Det viktigaste i den här resan jag gjort är att alla runt omkring har förstått hur  viktigt det här har varit för mig. Och stöttat mig hela vägen. Allt från att se till att det finns allternativ jag kan äta och vi blivit bort bjudna, gjort extra mat bara till mig, passat kelian så jag kommit iväg till gymet, utan alla er hade det varit mycket svårare. Så stort tack till er❤️ 

Hej så länge 
God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela