trolliz.blogg.se

Sista skiftet

Publicerad 2017-07-19 01:31:36 i Allmänt

Då har man snart gjort 9 natt pass och snart ledig i 2 dagar och sen kör jag en heldag på lördag sen ledig söndag innan jag kliver på 9 natt pass igen. 

Några veckor kvar innan man själv kliver på semester känns lite tråkigt att jag och jaja inte har semester tsm. Har har den här veckan och nästa veckan innan han kör igång och jobbar igen. Och alla stoppen som kommer bli under sommaren. 

Imorgon blir det att ha en mysig familje utflykt till Larsbo med kelian och ha en familjedag med massa kul. Det ska faktiskt bli riktigt roligt och mysigt. Sen på torsdag blir det frissan och fixa barret välbehövligt om jag säger så😱😱 sen dra vi iväg till Furuvik med några vänner det ser vi verkligen fram imot. Man måste ta vara få alltid man kan få tsm och göra saker ihop. 
Kommer även bli en hel del promenader om vädret tillåter det. Vilket jag hoppas ska även försöka dra mig till gymet men varit så trött den hör veckan så han helt enkelt struntat i det och bara tagit lite pw ist. Det har varit skönt det med. Och nu har jag äntligen köpt hörlurar utan sladd inte en dag försent. 🙏 så jävla skönt och slippa sladden som trasslar och fastnar när man springer 👌

Sen kör vi på med pott träningen för fullt inte så lätt när man är på vift för det mesta men men tar det för vs det blir och stressar inte kelian med det det. Han säger till när han vill gå och det ska ju va nå kul och inte en grej man tvingar fram. 

Idag kom även mina nya tränings linnen och jeans och lite annat smått och gått ble. Super nöjd och lite chockad över att jag kunde ha strl 36 i jeans chansade bara och tänkte kan ja inte ha dom nu så kommer ja att komma i dom inom sin tid. Men blev glatt överraskad 😀😀😊 

Annars har det inte hänt så mycket veckorna rullar på. Men hoppas värmen kommer snart vill fan ha sommar nu asså. 

I söndags drog vi iväg till Leos vilket gjorde 2 barn väldigt glada och otroligt nöjda lekte av sig för fullt😊 blev även ett stopp på Kuppan innan vi drog hem hittade lite till grabbarna och kam säga att det kliade i mina fingrar av all rea som va överallt 🙈🙈 
Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela