trolliz.blogg.se

Nu vad det längesen😘

Publicerad 2015-06-03 22:39:11 i Allmänt

Gud nu vad det längesen ja skrev här. Har varit fullrulle med massa saker som ska fixa och planeras inför dopet den 13 juni👍
Alla bitar börjar falla på plats bara lite saker kvar att fixa med. Tårtor och bakverk och lite sånt 👍 skönt
Kommer bli en sån sjuk rolig dag och som avslutas med god mat och dryck en grym fest med andra ord 😊

Kan inte fatta att min lilla bäbis snart även blir 1år shit vart tog tiden vägen😱
Kändes ju som han nyss kom hjälp 😱
Mammas lilla kille börjar bli stor. Det händer så sjukt mycket nu han kryper förfullt och hittar på så mycket bus. 
Våran lilla ögonsten du kan verkligen få mammas hjärta att smälta men även få mig att slita mitt hår ibland😁
Haha

Jag och lilla grodan har varit själv denna vecka då pappa är och jobbar. Så himla tråkigt när du är borta 😞
Men snart är du hemma igen med oss. ❤️

Idag har jag varit ute hos Jonna och barnen och Karin kom oxå dit med barnen mycket lekt och bus vart det. Men även mycket tjåll haha 😜
Sen stannade vi kvar ja och kelian och åt kvälls med dom. Gjorde min grymma broccolipaj. På Jonnas beställning😊
Blev även hår fin av silas idag med. Han gjorde ett grymt jobb👍 go unge alltså😊


Super fin👍

Nu blir det sova så man orkar upp imorgon god natt alla där ute ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela