trolliz.blogg.se

Då va denna dag slut💕

Publicerad 2015-05-12 23:59:14 i Allmänt

Idag har det gått för fullt 👍 
På förmiddagen kom Jonna och goa Seth förbi på lite lunch som ja hade gjort. Det blev broccoli paj riktigt mumsigt vad det. Sen kon även Karin och Charlie förbi innan det va dags för dom att hämta upp dom stora pojkarna 💕
Sen drog jag och keluan ut till Jonna och barnen på lite kaffe. Dit kom Karin och barnen så det blev lite lek och bus innan vi följde med dom till vinsbo skola för att kolla lite loppis. Sen åkte jag och kelian hem och fixade lite käk. Då passade vi även på att bjuda förbi Petra och Adde på mat 💕
Fick bli lappkojs till kvälls. 
Och Sötnosarna busade förfullt. Dom är så söta och go ihop. Och dom leker så bra tsm. Dom kommer ha mycket kul ihop dom där två nör dom växer upp. Vi kommer säkert få slita våra hår av allt bus dom kommer hitta på 😊 haha💖

Sen innan det va lägg dags kom Jonna och Tess förbi en snabbis, jag behövde en lite guide ang att fälla ihop min vagn. Haha vet det låter säkert super roligt och ni tänker säkert va? Får hon inte ihop vagnen. Men jag kan tala om att de är inte så lätt innan man får in snittsen😜😜

Ja det va väl lite va vi har hittat på idag. Ja just ja får inte glömma att jag vaknade med nackspärr efter min och kelians lilla tupplur på förmiddagen. Grymt ont gör det 😱😱 hoppas att det är borta till imorgon bara 👍

Goa kusinerna 💕💕
min lilla solstråle i mitt liv❤️❤️ 
Med det säger jag god natt 🌙

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela