trolliz.blogg.se

Sjuka barn och jobb helg

Publicerad 2015-05-07 23:10:04 i Allmänt

den här veckan har min son varit sjuk. Finns inge värre när ens barn är sjuk usch hatar det 😞 
tror att han åkte på den där 3 dagars febern. Han hade riktigt hög feber låg mellan 39.9 och 40.5. Åt super dåligt och sov jätte oroligt. och en annan fick ju heller inte så mycket sömn om jag säger så😱 
men nu verkar det gå åt rätt håll så nu hoppas vi att det håller i sig. Mamma lilla plutt❤️ Tur jag har min underbara mamma som ställer upp och passar grodan så vi kan jobba❤️❤️ Tur grodan har en underbara mormor som finns där för han💕💕
 
idag kom även mitt hjärta hem och blir hemma några dagar innan jobbet kallar igen🙈 lite halv drygt att han är borta på jobb men bara att gilla läget. 
Annars så är det jobb helg för min del. Tur man jobbar nätter så man hinner ses lite iallafall innan han åker igen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela