trolliz.blogg.se

Va ett tag sen jag skrev nu😊

Publicerad 2015-05-20 09:01:56 i AllmÀnt

Ja dĂ„ va det redan onsdag och det har vĂ€l hĂ€nt lite saker iaf. 
Först vill jag bara sĂ€ga att jag Ă€r sĂ„ tacksam för att vi har sĂ„ underbara personer i vĂ„ra liv som finns dĂ€r och hjĂ€lper oss med kelian nĂ€r vi behöver barnvakt❀ 
Är sĂ„ glad att det ni finns i kelians liv vet inte hur jag skulle kunna tacka er för det ni gör❀❀

I söndags sov grodan hos bĂ€sta kusinen adeline och Petra ni Ă€r sĂ„ underbara och han Ă€r sĂ„ glad att fĂ„ vara med er😊
Det Ă€r sĂ„ mysigt att se dom leka och dona ihop ❀

IgĂ„r sĂ„ va grodan hos Jossan ett par timmar medans jag gjorde klart min tatuering sĂ„ grymt nöjd❀ den blev sĂ„ jĂ€vla bra kommer bĂ€ra den med grym stolthet av min sons av tryck pĂ„ kroppen❀❀ 

Och idag Ă€r det jobb till 16 sen hem och hĂ€mta grodan som Ă€r hos farmor medans Ja jobbar. 
Sen kommer Petra och Adde hem till oss för bus och lek❀❀ 

Ha en bra dag ❀❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela