trolliz.blogg.se

För längesen nu...

Publicerad 2017-04-02 02:03:09 i Allmänt

Gud när jag går tillbaka och läser är det typ 2 årsen sen jag sist skrev nåt här herregud va tiden går 😱🙈 

Mycket har hänt och blivit gjort. För mycket för att skriva om här då skulle det bli flera sidor långt inlägg och ni skulle inte orka läsa det här. Efter någon sidan skulle ni tappa lusten eller bara läsa igenom det lite halv dant 😝 


Den hör helgen lider mot sitt slut och snart dags för jobb veckan igen. Tänk att alla helger man är ledig då går dom så jävla fort. Men dom helger man jobbar går så sjukt långsamma. 🙈

I lördags va det kalas för Eliot så fullt ös med massa barn. Efter det blev det hem å fixa middaga och sen vidare till svärfar för att kolla av våra ryggar som låg grymt fel😬😬 men så skönt nu efteråt men just då va det inte nå skönt att lägga rätt dom kotor som låg fel😱 
Haha 

Den några månader tillbaka påbörjade jag även min vikt resa att bli av med mina sista gravid kilon som jag fick på köpet under min graviditet. Har inte stressat mig igenom det för att bli av med dom har bara njutit av att jag fått min fina son. Men nu har jag tagit tag i dom och hittills har det gått otroligt bra trots att jag lever själv i veckorna jobbar och har barnen. Inte lätt att få in träning och vardags motion men det går ganska bra. Så än sålänge är det minus 15kg och jag är så otroligt stolt över mig själv att jag kommit så långt😊😀 

Nu blir det nåt till avsnitt till av SOA sen sova 
Natti natt ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela