trolliz.blogg.se

Lång ledigt ❤

Publicerad 2017-04-12 13:53:08 i Allmänt

Hallå

Imorse var det förberedelse för påsk disco på kelians dagis. Så då vara det att fixa en lite påsk gubbe till dagis med allt vad det innebär. Lämnade av en otroligt söt påskgubbe och glad❤ 
Men det va ingen enkel match att måla han kan jag säga blev några sträck här och där innan vi fick till det. 
Sen såklart hade jag och kelian fixat påskpresent till fröknarna så klart😀 allt dom gör för kelian och alla andra barnen på dagis är så otroligt mycket och allt dom lär dom. Så för oss kändes det inte konstigt att ge en lite påskgåva 😊

Snart vaknas även lång ledigt ska bli så skönt och mys med min familj äta god mat sova länge och bara ha en skön ledighet👍😊

Ska bli intressant och se vad vågen visar efter den här helgen haha nä da är inte nå orolig alls. Ska iaf hålla mig ifrån små godiset och små ätat så det kommer nog gå bra har en plan i huvudet, hur jag ska göra och vad jag ska äta. 

Nu är det snart dags och hämta hem min söta lilla påskgubbe och så ska vi bara mys ner oss hemma ❤
Ha en bra dag alla 

Påskgåvan till fröknarna
Min påskgubbe❤
😀

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela